Les 10 televisions de districte i l'Ajuntament vam crear conjuntament la marca 'Barcelona Televisió' l'any 1994. Vam ser la llavor de BTV i ara hi pertanyem. Però no va ser fins al 97, que l'Ajuntament va assignar un pressupost per professionalitzar l'activitat de les 10 televisions. Cadascuna va disposar de material tècnic i es va començar a pagar els treballadors.
Però el nostre objectiu continua sent el mateix: trepitjar els 80 barris de la ciutat, convertir-nos en la veu dels veïns i oferir una informació professional i de qualitat. Més de dues dècades apostant per la televisió local i la informació de proximitat, una tasca que ara la direcció de BTV posa en perill si s'aplica la retallada del 50% en el pressupost dels districtes. Una tisorada desproporcionada si tenim en compte que representem un 3,5% del pressupost de la cadena.
Des del 2010, la tasca de les 10 televisions de districte es vehicula a través de l'Infobarris, un programa informatiu diari que manté l'esperit inicial: explicar l'actualitat dels districtes.
Les retallades de BTV silenciaran les veus dels barris.